İstatistik Pr. (102910164)
Akredite
TYÇ

Akredite Program
Bu program
FEDEK
tarafından akredite edilmiştir.
Program Akreditasyonu; bir akreditasyon kuruluşu tarafından belirli bir alanda önceden belirlenmiş, akademik ve alana özgü standartların bir yükseköğretim programı tarafından karşılanıp karşılanmadığını ölçen değerlendirme ve dış kalite güvence sürecini ifade etmektedir.

Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi
Bu program TYÇ etiketine sahiptir.
TYÇ (Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi) etiketi, bu programın ulusal yeterlilikler çerçevesinde yer aldığını ve belirli eğitim standartlarına uygun olduğunu gösterir. Bu etiket, öğrencilere seçtikleri programların kalite ve standartlarını, iş piyasasındaki geçerliliğini ve uluslararası düzeyde tanınırlığını garanti eder. TYÇ etiketi, öğrencilerin mezun olduktan sonra sahip olacakları yeterliliklerin iş dünyasında ve akademik çevrelerde tanınmasını ve kabul görmesini sağlar, böylece kariyer ve eğitim hayatlarında önemli bir avantaj sunar. Detaylı bilgi

Genel Bilgiler

  • Kontenjan 35 (2024 Yılı)
  • Okul Bir. Kon. 1 (2024 Yılı)
  • Deprem Kon. 9 (2024 Yılı)
  • MEB Kon. 0 (2024 Yılı)
  • 35 Yaş Kadın Kon. 0 (2024 Yılı)
  • Öğrenim Süresi 4 Yıl
  • Öğrenim Düzeyi Lisans
  • Öğrenim Türü Örgün Öğretim
  • Puan Türü Sayısal
  • Taban Puanı 309,4019 (2023 Yılı)
  • Taban Baş. Sırası 294063 (2023 Yılı)

Yararlı Bağlantılar


Program Hakkında Bilgi

"Fen Edebiyat Fakültesi bünyesinde 2002 yılında kurulmuş olan İstatistik Bölümü ilk öğrencilerini 2003 yılında almıştır. Lisans düzeyinde ilk mezunlarını 2007 yılında vermiştir. Bölümde Lisans eğitimi ile birlikte Yüksek Lisans ve Doktora düzeyinde eğitim de verilmektedir. Bölümümüzde teorik derslerin yanı sıra bilgisayar programlama dersleri de bulunmaktadır. Lisans eğitimi süresi toplam 8 yarıyıldan oluşur. Lisans düzeyinde öğrencilerin mezun olabilmesi için zorunlu staj eğitimlerini tamamlamaları, toplam 240 AKTS ders alması ve genel not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.00 olması gerekmektedir.

Genel not ortalaması en az 3 olan öğrenciler İstatistik Lisans eğitimlerinin yanısıra Çift anadal (Matematik, Ekonometri) yapma imkanına sahiptir. Genel not ortalaması en az 2,5 olan öğrenciler İstatistik Lisans eğitimlerinin yanısıra Yandal (Matematik, Ekonometri, Endüstri Mühendisliği) yapma imkanına sahiptir.

İstatistik Bölümünün Erasmus Programı çerçevesinde öğrenci değişimi için Avrupa’daki iki üniversiteyle ikili antlaşması vardır. Bunlar Università Degli Studi Di Perugia (İtalya) ve Università Degli Studi Di Padova Üniversiteleridir. Bölümümüzde Lisans ve Lisansüstü programına kayıtlı Yabancı Uyruklu öğrencilere de eğitim verilmektedir.

Bölüm kadrosu 5 Profesör, 4 Doçent ve 1 Araştırma Görevlisi olmak üzere toplam 12 akademik personelden oluşmaktadır. Bölümümüzde İstatistik Teorisi, Olasılık Teorisi ve Olasılık Süreçleri, Uygulamalı İstatistik, Risk Analizi, İstatistiksel Bilgi Sistemleri ve Yöneylem Araştırması Anabilim Dalları bulunmaktadır.

İstatistik Bölümü olarak amacımız karşılaşabileceği sorunlar karşısında çözüm üretebilecek, sayısal ve istatistiksel kavrayışa sahip, istatistiksel verilerin elde edilmesi ve düzenlenmesi yeteneğine sahip, istatistiksel analiz yöntemlerini kullanabilen istatistikçiler yetiştirmektir. 

Bu amaç doğrultusunda, matematiksel temellere dayanan istatistik kuram ve yöntemlerine ek olarak, Bilgisayar Bilimleri ve İstatistik Bilgi Sistemleri gibi alanlardaki bilgiler ile Yöneylem Araştırması, Risk Analizi, Aktüerya Bilimleri, Kalite Yönetimi, Sosyal ve idari bilimlere ait temel bilgiler öğrencilere en iyi biçimde aktarılmaktadır. Böylece istatistik alanında araştırmacı ve öğretim elemanı olmak isteyenlere sağlam bir temel hazırlanmaktır."



Bu Programı Neden Tercih Etmelisiniz

"İstatistik Bölümünden mezun olan öğrencilerimiz edindikleri bilgi ve yeteneklerle, üniversitelerin İstatistik, İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri, Ekonometri, İşletme, İktisat, Endüstri Mühendisliği ve Biyoistatistik gibi bölümlerinde öğretim elemanı olarak istihdam edilebilmektedir.

Ayrıca; Bakanlıklarda, Kuvvet Komutanlıklarında, Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), Devlet Planlama Teşkilatı, Bağ-kur Genel Müdürlüğü, Devlet Hava Meydanları İşletmeleri, Devlet Su İşleri, Elektrik İşleri Etüt Dairesi, Emniyet Genel Müdürlüğü, Kara Yolları Genel Müdürlüğü, Maden Tetkik ve Arama Enstitüsü, ÖSYM, PTT Genel Müdürlüğü, Sayıştay, Sosyal Sigortalar Genel Müdürlüğü, Başbakanlık Gümrük Müsteşarlığı, Başbakanlık Hazine Dış Ticaret Müsteşarlığı, Merkez Bankası, Tarım Mahsulleri Ofisi, TCDD Genel Müdürlüğü, TEAŞ Genel Müdürlüğü, TEDAŞ, THY, TRT Genel Müdürlüğü ve Yurt-Kur Genel Müdürlüğü gibi devlet kurumlarının merkez ve taşra teşkilatlarında; Belediyelerde; Milli Prodüktivite Merkezinde; İstanbul Menkul Kıymetler Merkezi’nde; Aselsan’da; Turizm, Sigortacılık, Reklamcılık, Bankacılık ve Finans gibi değişik sektörlerdeki şirketlerde; Bilgisayar Yazılım Şirketlerinde; Bilgi İşlem Merkezlerinde; Piyasa Araştırma Şirketlerinde; Spor Kulüplerinde; Gazetelerde; Televizyon Kanallarında istatistikçi veya bilgisayar programcısı olarak iş bulma olanaklarına sahiptirler."


YÖK Atlas verileri (2023)

Genel Bilgiler
İstatistik
ÖSYM Program Kodu102910164
Üniversite TürüDevlet
ÜniversiteÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / YüksekokulFen-Edebiyat Fakültesi
Puan TürüSAY
Burs TürüÜcretsiz
Genel Kontenjan30
Okul Birincisi Kontenjanı1
Toplam Kontenjan **40
Genel Kontenjana Yerleşen31
Okul Birincisi Kontenjanına Yerleşen---
Toplam Yerleşen39
Boş Kalan Kontenjan1
İlk Yerleşme Oranı%97,5
Yerleşip Kayıt Yaptırmayan---
Ek Yerleşen1
0,12 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Puanı *309,40190
0,12 + 0,06 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Puanı *---
0,12 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Başarı Sırası *294.063
0,12 + 0,06 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Başarı Sırası *---
2023 Tavan Puan(0,12) *375,20436
2023 Tavan Başarı Sırası(0,12) *144.711
2022'de Yerleşip 2023'de OBP'si Kırılarak Yerleşen Sayısı *2
Yerleşenlerin Ortalama OBP'si *422,426
Yerleşenlerin Ortalama Diploma Notu *84,5
*: Tübitak ve Engelli ek puanı ile Genel Kontenjana yerleşenler dışında Genel Kontenjana yerleşen son (taban) / ilk (tavan) kişinin değeridir.
**: Toplam Kontenjan = Genel + Okul Birincisi + Şehit-Gazi Yakını + 34 Yaş Üstü Kadın + Depremzede Aday kontenjanları toplamından oluşmaktadır.
Kontenjan, Yerleşme ve Kayıt İstatistikleri
Kontenjan Yerleşen Yerleşme Oranı % Kesin Kayıt Yaptıran Kazanıp Kayıt Yaptırmayan
Genel 30 31 %97,5 39 ---
Tübitak ---
Engelli ---
Okul Birincisi 1 ---
Toplam * 40 39
*: Toplam = Genel + Okul Birincisi + Şehit-Gazi Yakını + 34 Yaş Üstü Kadın + Depremzede Aday kontenjanları toplamından oluşmaktadır.


Not: Programa ek yerleştirme ile 1 kişi yerleşmiştir.
Yerleşenlerin Cinsiyet Dağılımı
Sayı % Oran
 Kız 16 %41,0
 Erkek 23 %59,0
Yerleşenlerin Geldikleri Coğrafi Bölgeler
Yerleşen Sayısı % Oran Cinsiyet
Toplam 39 %100,0 23 Erkek/16 Kız
Aynı Şehir 11 %28,2 8 Erkek/3 Kız
Farklı Şehir 28 %71,8 15 Erkek/13 Kız


Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 39 %100,0
Akdeniz 23 %59,0
Doğu Anadolu 3 %7,7
Ege 3 %7,7
Güneydoğu Anadolu 3 %7,7
İç Anadolu 4 %10,3
Marmara 3 %7,7

Yerleşenlerin Geldikleri İller
Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam
39 %100,0
Adana
11 %28,2
Adıyaman
1 %2,6
Ankara
2 %5,1
Antalya
1 %2,6
Balıkesir
1 %2,6
Bitlis
1 %2,6
Çankırı
1 %2,6
Hatay
6 %15,4
İstanbul
2 %5,1
İzmir
3 %7,7
Kahramanmaraş
2 %5,1
Kars
1 %2,6
Malatya
1 %2,6
Mersin
3 %7,7
Siirt
1 %2,6
Sivas
1 %2,6
Şanlıurfa
1 %2,6

Yerleşenlerin Öğrenim Durumu
Öğrenim Durumu Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 39 %100,0
Liseden yeni mezun, YKS ye ilk defa girdi 11 %28,2
Liseden mezun, daha önce hiç üniversiteye yerleşmemişti 24 %61,5
Üniversitede öğrenci iken sınava girip buraya yerleşti 2 %5,1
Bir üniversiteden daha önce mezun olmuş 2 %5,1
Diğer --- ---
Yerleşenlerin Liseden Mezuniyet Yılları
Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 39 %100,0
2023 11 %28,2
2022 17 %43,6
2021 9 %23,1
2018 1 %2,6
1998 1 %2,6

Yerleşenlerin Mezun Oldukları Lise Alanları
Lise Alanı Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 39 %100,0
(9008)Alanı Yok 34 %87,2
(6312)Fen Ve Sosyal Bilimler Programı 3 %7,7
(6303)Fen Bilimleri 2 %5,1

Yerleşenlerin Mezun Oldukları Lise Grubu / Tipleri

Genel Liseler Grubu
Lise Tipi Yerleşen % Oran
Yabancı Dille Öğretim Yapan Özel Lise / Özel Anadolu Lisesi 8 %20,5
Anadolu Lisesi (Y.Dille Öğretim Yapan Resmi Liseler) 15 %38,5
Lise Programı 11 %28,2
Lise (Resmi Ve Gündüz Öğretimi Yapan Liseler) 1 %2,6
Özel Fen Lisesi 1 %2,6
Meslek Lisesi Grubu
Lise Tipi Yerleşen % Oran
Anadolu İmam Hatip Lisesi 3 %7,7
Önemli Açıklama: ÖSYM’nin gruplandırmasına göre,

Genel Lise grubu; Lise, Yabancı Dil Ağırlıklı Lise, Özel Lise, Anadolu Lisesi, Yabancı Dille Öğretim Yapan Özel Lise, Fen Lisesi, Özel Fen Lisesi, Sosyal Bilimler Lisesi, Spor Lisesi, Askerî Lise, Polis Koleji, Akşam Lisesi, Özel Akşam Lisesi, Açıköğretim Lisesi (lise programı), Çok Programlı Lise (lise programı, lise programı-Yabancı Dil Ağırlıklı), Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, Güzel Sanatlar Lisesi, Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi, Özel Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi, Anadolu Öğretmen Lisesi, Özel Anadolu Öğretmen Lisesi, Öğretmen Lisesi, Öğretmen Okulu ve Köy Enstitüsünü kapsamaktadır.

Meslek Lisesi grubu; Ticaret Meslek Liseleri, Teknik Liseler, Endüstri Meslek Liseleri, Kız Meslek Liseleri, Sağlık Meslek Liseleri, Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri, Sekreterlik Meslek Liseleri, İmam Hatip Liseleri, Açıköğretim Lisesi (Meslek Lisesi programları), İşitme Engelliler Meslek Lisesi, Çok Programlı Liseler (Meslek Lisesi programları), Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (METEM) ve diğer meslek liseleri ile Astsubay Hazırlama Okullarını kapsamaktadır

(Kaynak: 2021 YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu)
Yerleşenlerin Mezun Oldukları Liseler
Öğrenim Durumu
Lise Toplam Lise'den Yeni Mezun Önceki Mezun
Toplam 39 11 28
15 TEMMUZ ŞEHİTLERİ ANADOLU LİSESİ (ADIYAMAN - BESNİ) 1 0 1
A. FEVZİ ALAETTİNOĞLU ANADOLU LİSESİ (ANTALYA - ALANYA) 1 1 0
AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ ( - MERKEZE BAĞLI TAŞRA) 11 1 10
ADİLCEVAZ TUĞRUL BEY ANADOLU LİSESİ (BİTLİS - ADİLCEVAZ) 1 0 1
ANAFARTALAR ANADOLU LİSESİ (ADANA - SEYHAN) 1 0 1
ÇANKIRI 15 TEMMUZ ŞEHİTLER ANADOLU LİSESİ (ÇANKIRI - MERKEZ) 1 0 1
ELBİSTAN ANADOLU LİSESİ (KAHRAMANMARAŞ - ELBİSTAN) 1 0 1
FAHREDDİN KERİM GÖKAY ANADOLU LİSESİ (İSTANBUL - KÜÇÜKÇEKMECE) 1 0 1
FATİH ANADOLU LİSESİ (HATAY - İSKENDERUN) 1 0 1
KOZAN KAZIM KARABEKİR ANADOLU LİSESİ (ADANA - KOZAN) 1 1 0
MEDİNE MÜDAFİİ FAHREDDİN PAŞA ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 1 1 0
NİHAL-TURGUT ANLAR ANADOLU LİSESİ (HATAY - ANTAKYA) 1 1 0
ÖZEL AHİMESUT BAĞ ANADOLU LİSESİ (ANKARA - ETİMESGUT) 1 0 1
ÖZEL DALYAN AKADEMİ KOLEJİ ANADOLU LİSESİ (HATAY - ANTAKYA) 1 0 1
ÖZEL GÜNEY KAMPÜS METİN KANMAZ KOLEJİ ANADOLU LİSESİ (HATAY - İSKENDERUN) 1 0 1
ÖZEL KANGURU ANADOLU LİSESİ (MALATYA - YEŞİLYURT) 1 0 1
ÖZEL REKOR KOLEJİ FEN LİSESİ (MERSİN - YENİŞEHİR) 1 0 1
ÖZEL SAMANDAĞ EKİN ANADOLU LİSESİ (HATAY - SAMANDAĞ) 1 0 1
ÖZEL ŞIRNAK FİNAL AKADEMİ ANADOLU LİSESİ (ŞIRNAK - MERKEZ) 1 0 1
ÖZEL TARSUS AMERİKAN KOLEJİ (MERSİN - TARSUS) 1 1 0
ÖZEL TATVAN BİREY ANADOLU LİSESİ (BİTLİS - TATVAN) 1 0 1
SANKO ALADAĞ ANADOLU LİSESİ (ADANA - ALADAĞ) 1 1 0
SELAHADDİN EYYUBİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (KARS - MERKEZ) 1 1 0
SEYHAN ROTARY ANADOLU LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 1 0 1
SİİRT LİSESİ (SİİRT - MERKEZ) 1 1 0
SİVEREK KARACADAĞ ANADOLU LİSESİ (ŞANLIURFA - SİVEREK) 1 1 0
ŞEHİT ÖMER HALİSDEMİR KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (İZMİR - KONAK) 1 1 0
TOKİ ŞEHİT OZAN ONUR İLGEN ANADOLU LİSESİ (ADANA - SEYHAN) 1 0 1
TOKİ ŞEHİT SÜLEYMAN YILMAZ ANADOLU LİSESİ (HATAY - ANTAKYA) 1 0 1
Önemli Açıklama:

Aynı kod ile birden çok lise olması durumunda, bunlar / işareti ile ayrılarak bir arada verilmiştir. (Kaynak: 2019 YKS Ortaöğretim Kurumları Kitapçığı)
Yerleşen Okul Birincileri
Yerleşen Sayısı
Toplam --
Genel --
Okul Birincisi --
Taban Puan ve Başarı Sırası İstatistikleri
Kontenjan Yerleşen Sayısı Yerleşen Son Kişinin Puanı *
Genel Kontenjan 30 31 309,40190
Okul Birincisi Kontenjanı 1 --- ---

Yerleşen Son Kişinin Başarı Sırası *
Kontenjan Yerleşen Sayısı 0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Katsayı ile
Genel Kontenjan 30 31 294.063 ---
Okul Birincisi Kontenjanı 1 --- --- ---
*: Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler dışında.
Yerleşen Son Kişinin Profili
Öğrenim Durumu Lise mezunu, daha önce hiç üniversiteye yerleşmemişti.
Liseden Mezuniyet Senesi 2022
Lise Alanı (9008)Alanı Yok
Yerleştiği Puan* 309,40190
Yerleştiği Başarı Sırası* 294.063
Yerleştiği Katsayı 0,12 Katsayı
Ortaöğretim Başarı Puanı 396,050
Diploma Notu 79,2
Cinsiyeti Erkek
Geldiği İli İZMİR
*: Tübitak ve Engelli ek puanı ile Genel Kontenjana yerleşenler dışında Genel Kontenjana yerleşen son (taban) kişinin değeridir.
Yerleşenlerin YKS Net Ortalamaları
0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Ek Puan ile
Ortalama OBP 422,426 ---
Yerlesen 31 ---
TYT Fen Bilimleri (20 soruda) 6,7 ---
TYT Sosyal Bilimler (20 soruda) 10,4 ---
TYT Temel Matematik (40 soruda) 17,4 ---
TYT Türkçe (40 soruda) 23,8 ---
AYT Biyoloji (13 soruda) 2,8 ---
AYT Fizik (14 soruda) 4,6 ---
AYT Kimya (13 soruda) 2,7 ---
AYT Matematik (40 soruda) 16,1 ---

 Tüm "İstatistik "
Programlarının Net Sihirbazı için Tıklayın


Önemli Açıklama:

Yukarıdaki değerlerin hesaplanmasında Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler (varsa) dışında Genel Kontenjana yerleşenlerin testlerdeki netleri dikkate alınmıştır.
Yerleşenlerin YKS Puanları
Yerleşenlerin YKS'deki Ortalama Puanları
0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Ek Puan ile
Yerleşen 31 ---
Ortalama OBP 422,426 ---
TYT 315,364 ---

Yerleşenlerin YKS'deki En Düşük Puanları
0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Ek Puan ile
Yerleşen 31 ---
En Düşük OBP 337,250 ---
TYT 258,243 ---
Önemli Açıklama:

Yukarıdaki değerlerin hesaplanmasında Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler (varsa) dışında Genel Kontenjana yerleşenlerin testlerdeki netleri dikkate alınmıştır.
Yerleşenlerin YKS Başarı Sıraları
Yerleşenlerin YKS'deki Ortalama Başarı Sıraları (OBP Eklenmeden)
0,12 Katsayı ile Yerleşenler 0,12 + 0,06 Ek Puan ile Yerleşenler
Yerleşen 31 ---
TYT 366.525 ---

Yerleşenlerin YKS'deki En Düşük Başarı Sıraları (OBP Eklenmeden)
0,12 Katsayı ile Yerleşenler 0,12 + 0,06 Ek Puan ile Yerleşenler
Yerleşen 31 ---
TYT 855.975 ---
Önemli Açıklama:

Yukarıdaki değerlerin hesaplanmasında Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler (varsa) dışında Genel Kontenjana yerleşenlerin OBP eklenmeden başarı sıraları dikkate alınmıştır.
Ülke Genelinde Tercih Edilme İstatistikleri
Toplamda Tercih Eden Aday Sayısı 693
Bir Kontenjana Talip Olan Aday Sayısı 17,3
Ortalama Tercih Edilme Sırası 9,8
Birinci Sırada Tercih Eden Sayısı 47 %6,8
İlk Üç Sırada Tercih Eden Sayısı 138 %19,9
İlk Dokuz Sırada Tercih Eden Sayısı 400 %57,7

Tercih Sırası Aday Sayısı
1 47
2 45
3 46
4 53
5 48
6 42
7 39
8 42
9 38
10 ve Sonrası 293
Yerleşenler Ortalama Kaçıncı Tercihlerine Yerleşti?
Programa Yerleşen Sayısı 39
Birinci Tercih Olarak Yerleşen Sayısı 2 %5,1
İlk Üç Tercih Olarak Yerleşen Sayısı 6 %15,4
İlk On Tercih Olarak Yerleşen Sayısı 24 %61,5
Yerleşenler Ortalama Kaçıncı Tercihinde Yerleşti 10,2

Tercih Sırası Yerleşen Sayısı
1 2
2 1
3 3
4 1
5 4
6 3
7 3
8 2
9 3
10 2
11 2
12 2
Tercih Sırası Yerleşen Sayısı
13 ---
14 ---
15 ---
16 1
17 2
18 2
19 2
20 1
21 ---
22 1
23 1
24 1

Öğretim Üyesi Sayısı ve Unvan Dağılımı
Ünvan Akademisyen Sayısı
Profesör5
Doçent2
Doktor Öğretim Üyesi---
Toplam7
Önemli Açıklama:

Bu tablodaki veriler, ÖSYM’nin 2024 Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu’ndan alınmıştır. Kılavuzda sadece fakültelerdeki lisans programları için değerler bulunmaktadır.
Kayıtlı Öğrenci Sayısı
Kayıtlı Öğrenci Sayısı % Oran
Toplam 214 % 100,00
Kız 75 % 35,05
Erkek 139 % 64,95
Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.
Programdan Mezun Olan Öğrenci Sayıları
Mezuniyet Yılı Toplam Erkek Kız
2023 15 8 7
2024 5 4 1
Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.
Değişim Programı ile Giden/Gelen Öğrenci Sayıları

Değişim Programı ile Giden/Gelen öğrenci bilgisi bulunmamaktadır.

Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.
Yatay Geçiş ile Gelen/Giden Öğrenci Sayıları
Yatay Geçiş ile Gelen Öğrenci
2022 2023
11 2

Yatay Geçiş ile Giden Öğrenci
2022 2023
1 ---
Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.