Fen Bilgisi Öğretmenliği Pr. (102910067)
Akredite

Akredite Program
Bu program
EPDAD
tarafından akredite edilmiştir.
Program Akreditasyonu; bir akreditasyon kuruluşu tarafından belirli bir alanda önceden belirlenmiş, akademik ve alana özgü standartların bir yükseköğretim programı tarafından karşılanıp karşılanmadığını ölçen değerlendirme ve dış kalite güvence sürecini ifade etmektedir.

Genel Bilgiler

  • Kontenjan 50 (2024 Yılı)
  • Okul Bir. Kon. 2 (2024 Yılı)
  • Deprem Kon. 13 (2024 Yılı)
  • MEB Kon. 0 (2024 Yılı)
  • 35 Yaş Kadın Kon. 0 (2024 Yılı)
  • Öğrenim Süresi 4 Yıl
  • Öğrenim Düzeyi Lisans
  • Öğrenim Türü Örgün Öğretim
  • Puan Türü Sayısal
  • Taban Puanı 332,6546 (2023 Yılı)
  • Taban Baş. Sırası 227348 (2023 Yılı)

Yararlı Bağlantılar


Program Hakkında Bilgi

"Programımız, 2001 yılında İlköğretim Bölümü altında Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı adıyla kurulmuştur. Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programında 4 profesör, 3 doçent, 1 doktor öğretim üyesi ve 2 doktor araştırma görevlisi olmak üzere toplamda 10 tam zamanlı öğretim elemanı bulunmaktadır. Programımızın öğrenci kontenjanı 52'dir. Genel not ortalaması ve merkezi yerleştirme ile de mevcut öğrenci sayısının %30’u kadar programımıza yatay geçiş mümkündür.

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı, fen bilimleri ve eğitim bilimleri alanlarını kapsayan dört yıllık lisans eğitimi sonunda alanında yetkin fen bilgisi öğretmenleri yetiştirmektedir. Fen bilimleri ile ilgili fizik, kimya ve biyoloji alanlarında kuramsal ve uygulamalı dersler (laboratuvarlar) verilmektedir. Eğitim bilimleri kapsamında ise öğrencilerin pedagojik eğitimlerini sağlamak üzere yine kuramsal ve uygulamalı dersler bulunmaktadır. Öğrenciler son sınıfta, bölümümüz tarafından belirlenmiş ortaokullara giderek stajlarını yaparlar. Mezunlarımız, akademik kariyerlerine devam edebilirken, Milli Eğitim Bakanlığı´na bağlı devlet ve özel okullarda öğretmen olarak çalışabilmektedirler. 

Bu programı başarı ile tamamlayan öğrencilere Fen Bilgisi Öğretmenliği lisans diploması verilir. Bu program, lisans düzeyinde eğitim veren bir programdır. Bu programdan mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 ağırlıklı not ortalamasına sahip olmak ve tüm derslerden başarılı olmak gereklidir."



Bu Programı Neden Tercih Etmelisiniz

"2001 yılında kurulmuş olan programımız 22 yıllık deneyime sahiptir ve eğitim-öğretimi, yeterli sayıda öğretim elemanı ile yürütmektedir. Öğretim elemanlarının fen eğitiminin çeşitli alanlarına yönelik, alana katkı sunacak nitelikte ulusal ve uluslararası yayınları, bildirileri, kitapları, projeleri ve hizmetiçi eğitimleri olduğu görülmektedir. Ayrıca öğretim elemanları mesleki gelişim etkinliklerine katılarak hem bireysel olarak kendi gelişimlerine hem de alana katkı sağlamaktadır. Öğretim elemanlarının yaptıkları çalışmalar ve deneyimleri doğrultusunda akademik yeterliklerinin yüksek düzeyde olduğu görülmektedir.
 Programımızda eğitim-öğretim ve ölçme-değerlendirme faaliyetleri program çıktıları göz önünde bulundurularak düzenlenmektedir. Programımızda mesleki ve alan eğitimi dersleri, alanında uzman öğretim elemanları tarafından yürütülmektedir. Programda açılan alan seçmeli dersleri, öğrencilerin mesleki ve alan yeterliklerini geliştirmeyi amaçlayarak planlanmıştır. Öğrenciler, genel kültür dersleri kapsamında da üniversite genelinde açılan ders seçenekleri içinden, kendi ilgi alanlarına uygun dersleri seçebilmektedirler.
 Anabilim dalımızda öğrencilerin bir bütün olarak gelişimlerini desteklemek; problem çözme becerileri gelişmiş, kendini tanıma ve diğerleriyle empati kurabilme becerisi yüksek, toplumsal duyarlılığa sahip ve üretimleriyle fen eğitimi alanına katkı sunan bireyler olmalarını desteklemek tüm öğretim elemanlarının önceliğidir. Anabilim dalı öğrencilerinin lisans eğitimi süreci boyunca, öğretim elemanları ve lisansüstü program öğrencileri tarafından gerçekleştirilen etkinliklere katılımları desteklenmekte, bu yöndeki talep ve istekler değerlendirmeye alınmaktadır. 
Anabilim dalımız okul ve üniversite işbirliğine önem vermektedir. Öğretmen adaylarımızın uygulama sürecini en verimli şekilde sürdürmeleri ve mesleki yaşamlarına en donanımlı şekilde başlamaları hedeflenmektedir. Öğretim elemanlarımız ve uygulama öğretmenleri arasındaki iletişimin sürekli olması konusunda çaba sarf edilmektedir."


YÖK Atlas verileri (2023)

Genel Bilgiler
Fen Bilgisi Öğretmenliği
ÖSYM Program Kodu102910067
Üniversite TürüDevlet
ÜniversiteÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Fakülte / YüksekokulEğitim Fakültesi
Puan TürüSAY
Burs TürüÜcretsiz
Genel Kontenjan50
Okul Birincisi Kontenjanı2
Toplam Kontenjan **65
Genel Kontenjana Yerleşen51
Okul Birincisi Kontenjanına Yerleşen1
Toplam Yerleşen65
Boş Kalan Kontenjan0
İlk Yerleşme Oranı%100,0
Yerleşip Kayıt Yaptırmayan2
Ek Yerleşen2
0,12 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Puanı *332,65459
0,12 + 0,06 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Puanı *---
0,12 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Başarı Sırası *227.348
0,12 + 0,06 Katsayı ile Yerleşen Son Kişinin Başarı Sırası *---
2023 Tavan Puan(0,12) *396,82113
2023 Tavan Başarı Sırası(0,12) *114.709
2022'de Yerleşip 2023'de OBP'si Kırılarak Yerleşen Sayısı *4
Yerleşenlerin Ortalama OBP'si *438,939
Yerleşenlerin Ortalama Diploma Notu *87,8
*: Tübitak ve Engelli ek puanı ile Genel Kontenjana yerleşenler dışında Genel Kontenjana yerleşen son (taban) / ilk (tavan) kişinin değeridir.
**: Toplam Kontenjan = Genel + Okul Birincisi + Şehit-Gazi Yakını + 34 Yaş Üstü Kadın + Depremzede Aday kontenjanları toplamından oluşmaktadır.
Kontenjan, Yerleşme ve Kayıt İstatistikleri
Kontenjan Yerleşen Yerleşme Oranı % Kesin Kayıt Yaptıran Kazanıp Kayıt Yaptırmayan
Genel 50 51 %100,0 63 2
Tübitak ---
Engelli ---
Okul Birincisi 2 1
Toplam * 65 65
*: Toplam = Genel + Okul Birincisi + Şehit-Gazi Yakını + 34 Yaş Üstü Kadın + Depremzede Aday kontenjanları toplamından oluşmaktadır.


Not: Programa ek yerleştirme ile 2 kişi yerleşmiştir.
Yerleşenlerin Cinsiyet Dağılımı
Sayı % Oran
 Kız 41 %63,1
 Erkek 24 %36,9
Yerleşenlerin Geldikleri Coğrafi Bölgeler
Yerleşen Sayısı % Oran Cinsiyet
Toplam 65 %100,0 24 Erkek/41 Kız
Aynı Şehir 38 %58,5 18 Erkek/20 Kız
Farklı Şehir 27 %41,5 6 Erkek/21 Kız


Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 65 %100,0
Akdeniz 50 %76,9
Doğu Anadolu 1 %1,5
Güneydoğu Anadolu 10 %15,4
İç Anadolu 2 %3,1
Karadeniz 1 %1,5
Marmara 1 %1,5

Yerleşenlerin Geldikleri İller
Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam
65 %100,0
Adana
38 %58,5
Ankara
1 %1,5
Diyarbakır
1 %1,5
Gaziantep
7 %10,8
Hakkari
1 %1,5
İstanbul
1 %1,5
Kahramanmaraş
1 %1,5
Kayseri
1 %1,5
Mersin
5 %7,7
Osmaniye
6 %9,2
Şanlıurfa
2 %3,1
Tokat
1 %1,5

Yerleşenlerin Öğrenim Durumu
Öğrenim Durumu Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 65 %100,0
Liseden yeni mezun, YKS ye ilk defa girdi 17 %26,2
Liseden mezun, daha önce hiç üniversiteye yerleşmemişti 43 %66,2
Üniversitede öğrenci iken sınava girip buraya yerleşti 4 %6,2
Bir üniversiteden daha önce mezun olmuş 1 %1,5
Diğer --- ---
Yerleşenlerin Liseden Mezuniyet Yılları
Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 65 %100,0
2023 17 %26,2
2022 29 %44,6
2021 10 %15,4
2020 3 %4,6
2019 2 %3,1
2018 2 %3,1
2017 1 %1,5
2016 1 %1,5

Yerleşenlerin Mezun Oldukları Lise Alanları
Lise Alanı Yerleşen Sayısı % Oran
Toplam 65 %100,0
(9008)Alanı Yok 58 %89,2
(6026)İmam Hatip 3 %4,6
(6303)Fen Bilimleri 2 %3,1
(6312)Fen Ve Sosyal Bilimler Programı 2 %3,1

Yerleşenlerin Mezun Oldukları Lise Grubu / Tipleri

Genel Liseler Grubu
Lise Tipi Yerleşen % Oran
Anadolu Lisesi (Y.Dille Öğretim Yapan Resmi Liseler) 37 %56,9
Yabancı Dille Öğretim Yapan Özel Lise / Özel Anadolu Lisesi 3 %4,6
Lise Programı 18 %27,7
Fen Lisesi 1 %1,5
Özel Fen Lisesi 1 %1,5
Meslek Lisesi Grubu
Lise Tipi Yerleşen % Oran
Anadolu İmam Hatip Lisesi 4 %6,2
İmam Hatip Lisesi Programı (Açıköğretim Lisesi) 1 %1,5
Önemli Açıklama: ÖSYM’nin gruplandırmasına göre,

Genel Lise grubu; Lise, Yabancı Dil Ağırlıklı Lise, Özel Lise, Anadolu Lisesi, Yabancı Dille Öğretim Yapan Özel Lise, Fen Lisesi, Özel Fen Lisesi, Sosyal Bilimler Lisesi, Spor Lisesi, Askerî Lise, Polis Koleji, Akşam Lisesi, Özel Akşam Lisesi, Açıköğretim Lisesi (lise programı), Çok Programlı Lise (lise programı, lise programı-Yabancı Dil Ağırlıklı), Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi, Güzel Sanatlar Lisesi, Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi, Özel Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi, Anadolu Öğretmen Lisesi, Özel Anadolu Öğretmen Lisesi, Öğretmen Lisesi, Öğretmen Okulu ve Köy Enstitüsünü kapsamaktadır.

Meslek Lisesi grubu; Ticaret Meslek Liseleri, Teknik Liseler, Endüstri Meslek Liseleri, Kız Meslek Liseleri, Sağlık Meslek Liseleri, Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri, Sekreterlik Meslek Liseleri, İmam Hatip Liseleri, Açıköğretim Lisesi (Meslek Lisesi programları), İşitme Engelliler Meslek Lisesi, Çok Programlı Liseler (Meslek Lisesi programları), Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (METEM) ve diğer meslek liseleri ile Astsubay Hazırlama Okullarını kapsamaktadır

(Kaynak: 2021 YKS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu)
Yerleşenlerin Mezun Oldukları Liseler
Öğrenim Durumu
Lise Toplam Lise'den Yeni Mezun Önceki Mezun
Toplam 65 17 48
75.YIL ANADOLU LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 1 0 1
ABBAS-SIDIKA ÇALIK ANADOLU LİSESİ (ADANA - ÇUKUROVA) 1 0 1
AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ ( - MERKEZE BAĞLI TAŞRA) 18 2 16
ADANA TİCARET ODASI ANADOLU LİSESİ (ADANA - SARIÇAM) 1 0 1
ARİF NİHAT ASYA ANADOLU LİSESİ (GAZİANTEP - ŞEHİTKAMİL) 1 1 0
AYTEN KEMAL AKINAL ANADOLU LİSESİ (GAZİANTEP - ŞEHİTKAMİL) 1 0 1
BORSA İSTANBUL 24 KASIM ANADOLU LİSESİ (ADANA - SEYHAN) 1 0 1
ÇEAS ANADOLU LİSESİ (ADANA - ÇUKUROVA) 1 0 1
DEMİR KARAMANCI ANADOLU LİSESİ (KAYSERİ - MELİKGAZİ) 1 0 1
DİNÇERLER 75. YIL ANADOLU LİSESİ (TOKAT - ZİLE) 1 0 1
DR.M. FEYYAZ ETİZ ANADOLU LİSESİ (ADANA - SEYHAN) 2 0 2
DUMLUPINAR ANADOLU LİSESİ (GAZİANTEP - ŞAHİNBEY) 2 1 1
ERCAN DEMİRKOL ANADOLU LİSESİ (DİYARBAKIR - ÇERMİK) 1 1 0
ERDEM BEYAZIT ANADOLU LİSESİ (ANKARA - GÖLBAŞI) 1 0 1
FATİH ANADOLU LİSESİ (ADANA - KOZAN) 2 1 1
GÜLTEN-ALİ ZİYAN ANADOLU LİSESİ (OSMANİYE - KADİRLİ) 1 1 0
HACI ŞERAFETTİN IŞIK ANADOLU LİSESİ (ADANA - KARATAŞ) 1 0 1
HALFETİ ANADOLU LİSESİ (ŞANLIURFA - HALFETİ) 1 0 1
HASAN AYBABA ANADOLU LİSESİ (OSMANİYE - MERKEZ) 1 0 1
HÜMEYRA ÖKTEN KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (ADANA - ÇUKUROVA) 1 1 0
İSLAHİYE OPET ANADOLU LİSESİ (GAZİANTEP - İSLAHİYE) 2 1 1
KOZAN KAZIM KARABEKİR ANADOLU LİSESİ (ADANA - KOZAN) 1 1 0
MEHMET AKİF ERSOY ANADOLU LİSESİ (ADANA - KOZAN) 1 0 1
MEHMET AKİF İNAN ANADOLU LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 2 0 2
MELİKŞAH ANADOLU LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 1 1 0
MESLEKİ AÇIKÖĞRETİM LİSESİ ( - MERKEZE BAĞLI TAŞRA) 1 0 1
NURULLAH EREN ANADOLU LİSESİ (BİTLİS - MERKEZ) 1 0 1
ORHANGAZİ KIZ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (ŞANLIURFA - HALİLİYE) 1 1 0
OSMANİYE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (OSMANİYE - MERKEZ) 1 0 1
ÖZEL ADANA DOĞA ANADOLU LİSESİ (ADANA - ÇUKUROVA) 1 1 0
ÖZEL ALTIN KUPA ANADOLU LİSESİ (MERSİN - YENİŞEHİR) 1 1 0
ÖZEL İSTEK GAZİANTEP ANADOLU LİSESİ (GAZİANTEP - ŞEHİTKAMİL) 1 1 0
ÖZEL OSMANİYE SİMYA FEN LİSESİ (OSMANİYE - MERKEZ) 1 1 0
PİRİ REİS ANADOLU LİSESİ (ADANA - ÇUKUROVA) 1 0 1
SAVRUN ŞEHİT MUSTAFA ÇİĞİLOĞLU ANADOLU LİSESİ (OSMANİYE - KADİRLİ) 2 0 2
SESİM SARPKAYA FEN LİSESİ (MERSİN - TARSUS) 1 0 1
SEYHAN DANİŞMENT GAZİ ANADOLU LİSESİ (ADANA - SEYHAN) 1 1 0
SEYHAN ROTARY ANADOLU LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 1 0 1
TOKİ KÖPRÜLÜ ANADOLU LİSESİ (ADANA - YÜREĞİR) 1 0 1
ULUSLARARASI ŞEHİT M. MURAT ERTEKİN ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ (SİVAS - MERKEZ) 1 0 1
VEDAT TOPÇUOĞLU ANADOLU LİSESİ (GAZİANTEP - ŞEHİTKAMİL) 1 0 1
YENİDOĞAN ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ (İSTANBUL - SANCAKTEPE) 1 0 1
Önemli Açıklama:

Aynı kod ile birden çok lise olması durumunda, bunlar / işareti ile ayrılarak bir arada verilmiştir. (Kaynak: 2019 YKS Ortaöğretim Kurumları Kitapçığı)
Yerleşen Okul Birincileri
Yerleşen Sayısı
Toplam 1
Genel --
Okul Birincisi 1

Kont. Türü Geldiği Lise
Okul Birincisi 804009-ÖZEL OSMANİYE SİMYA FEN LİSESİ (OSMANİYE - MERKEZ)
Taban Puan ve Başarı Sırası İstatistikleri
Kontenjan Yerleşen Sayısı Yerleşen Son Kişinin Puanı *
Genel Kontenjan 50 51 332,65459
Okul Birincisi Kontenjanı 2 1 327,37824

Yerleşen Son Kişinin Başarı Sırası *
Kontenjan Yerleşen Sayısı 0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Katsayı ile
Genel Kontenjan 50 51 227.348 ---
Okul Birincisi Kontenjanı 2 1 240.811 ---
*: Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler dışında.
Yerleşen Son Kişinin Profili
Öğrenim Durumu Liseden yeni mezun ÖSYSye ilk girişinde yerleşti
Liseden Mezuniyet Senesi 2023
Lise Alanı (9008)Alanı Yok
Yerleştiği Puan* 332,65459
Yerleştiği Başarı Sırası* 227.348
Yerleştiği Katsayı 0,12 Katsayı
Ortaöğretim Başarı Puanı 458,400
Diploma Notu 91,7
Cinsiyeti Kız
Geldiği İli KAHRAMANMARAŞ
*: Tübitak ve Engelli ek puanı ile Genel Kontenjana yerleşenler dışında Genel Kontenjana yerleşen son (taban) kişinin değeridir.
Yerleşenlerin YKS Net Ortalamaları
0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Ek Puan ile
Ortalama OBP 438,939 ---
Yerlesen 51 ---
TYT Fen Bilimleri (20 soruda) 9,4 ---
TYT Sosyal Bilimler (20 soruda) 11,4 ---
TYT Temel Matematik (40 soruda) 18,3 ---
TYT Türkçe (40 soruda) 26,0 ---
AYT Biyoloji (13 soruda) 4,7 ---
AYT Fizik (14 soruda) 5,0 ---
AYT Kimya (13 soruda) 4,0 ---
AYT Matematik (40 soruda) 17,5 ---

 Tüm "Fen Bilgisi Öğretmenliği "
Programlarının Net Sihirbazı için Tıklayın


Önemli Açıklama:

Yukarıdaki değerlerin hesaplanmasında Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler (varsa) dışında Genel Kontenjana yerleşenlerin testlerdeki netleri dikkate alınmıştır.
Yerleşenlerin YKS Puanları
Yerleşenlerin YKS'deki Ortalama Puanları
0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Ek Puan ile
Yerleşen 51 ---
Ortalama OBP 438,939 ---
TYT 335,430 ---

Yerleşenlerin YKS'deki En Düşük Puanları
0,12 Katsayı ile 0,12 + 0,06 Ek Puan ile
Yerleşen 51 ---
En Düşük OBP 334,518 ---
TYT 277,242 ---
Önemli Açıklama:

Yukarıdaki değerlerin hesaplanmasında Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler (varsa) dışında Genel Kontenjana yerleşenlerin testlerdeki netleri dikkate alınmıştır.
Yerleşenlerin YKS Başarı Sıraları
Yerleşenlerin YKS'deki Ortalama Başarı Sıraları (OBP Eklenmeden)
0,12 Katsayı ile Yerleşenler 0,12 + 0,06 Ek Puan ile Yerleşenler
Yerleşen 51 ---
TYT 267.139 ---

Yerleşenlerin YKS'deki En Düşük Başarı Sıraları (OBP Eklenmeden)
0,12 Katsayı ile Yerleşenler 0,12 + 0,06 Ek Puan ile Yerleşenler
Yerleşen 51 ---
TYT 637.040 ---
Önemli Açıklama:

Yukarıdaki değerlerin hesaplanmasında Tübitak ve Engelli ek puanı ile yerleşenler (varsa) dışında Genel Kontenjana yerleşenlerin OBP eklenmeden başarı sıraları dikkate alınmıştır.
Ülke Genelinde Tercih Edilme İstatistikleri
Toplamda Tercih Eden Aday Sayısı 579
Bir Kontenjana Talip Olan Aday Sayısı 8,9
Ortalama Tercih Edilme Sırası 10,7
Birinci Sırada Tercih Eden Sayısı 36 %6,2
İlk Üç Sırada Tercih Eden Sayısı 108 %18,7
İlk Dokuz Sırada Tercih Eden Sayısı 277 %47,8

Tercih Sırası Aday Sayısı
1 36
2 33
3 39
4 22
5 26
6 39
7 23
8 38
9 21
10 ve Sonrası 302
Yerleşenler Ortalama Kaçıncı Tercihlerine Yerleşti?
Programa Yerleşen Sayısı 65
Birinci Tercih Olarak Yerleşen Sayısı 12 %18,5
İlk Üç Tercih Olarak Yerleşen Sayısı 33 %50,8
İlk On Tercih Olarak Yerleşen Sayısı 51 %78,5
Yerleşenler Ortalama Kaçıncı Tercihinde Yerleşti 6,1

Tercih Sırası Yerleşen Sayısı
1 12
2 9
3 12
4 4
5 4
6 3
7 1
8 1
9 3
10 2
11 3
12 1
Tercih Sırası Yerleşen Sayısı
13 1
14 4
15 ---
16 ---
17 1
18 1
19 ---
20 ---
21 ---
22 2
23 ---
24 1

Öğretim Üyesi Sayısı ve Unvan Dağılımı
Ünvan Akademisyen Sayısı
Profesör4
Doçent2
Doktor Öğretim Üyesi1
Toplam7
Önemli Açıklama:

Bu tablodaki veriler, ÖSYM’nin 2024 Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu’ndan alınmıştır. Kılavuzda sadece fakültelerdeki lisans programları için değerler bulunmaktadır.
Kayıtlı Öğrenci Sayısı
Kayıtlı Öğrenci Sayısı % Oran
Toplam 272 % 100,00
Kız 178 % 65,44
Erkek 94 % 34,56
Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.
Programdan Mezun Olan Öğrenci Sayıları
Mezuniyet Yılı Toplam Erkek Kız
2023 57 17 40
2024 1 1 0
Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.
Değişim Programı ile Giden/Gelen Öğrenci Sayıları

Değişim Programı ile Giden/Gelen öğrenci bilgisi bulunmamaktadır.

Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.
Yatay Geçiş ile Gelen/Giden Öğrenci Sayıları
Yatay Geçiş ile Gelen Öğrenci
2022 2023
10 ---

Yatay Geçiş ile Giden Öğrenci
2022 2023
2 ---
Önemli Açıklama:

Tablolar, 2023-2024 Öğretim Yılı Yükseköğretim İstatistikleri’nden alınan verilere göre hazırlanmıştır.